Blog

Datu atlase – palīgs klientu datu bāzes analīzē

2020. gada 1. oktobris

Kas ietilpst Tava uzņēmuma klientu datu bāzē? Vai tajā uzkrāta informācija par visiem līdz šim apkalpotajiem klientiem, dienu no dienas pievienojot aizvien jaunu informāciju, bet iepriekšējos datus neaktualizējot?

Visticamāk, šādā gadījumā vari tikai aptuveni apjaust savu reālo klientu portfeli – kādu nozaru uzņēmumi tajā pārstāvēti, kuri no tiem aizvien ir aktīvi un maksātspējīgi, bet kuri uzskatāmi par kritiskiem vai jau savu darbību ir izbeiguši.

Manuāli veikt klientu pārbaudi un analīzi ir laikietilpīgi un arī dārgi – lieks cilvēkresursu patēriņš, kā arī augsta kļūdu varbūtība –, tāpēc Lursoft uzņēmējiem piedāvā izmantot pakalpojumu “Datu atlase”.

Atšķirībā no manuālas datu bāzes atjaunošanas, Datu atlase ir mūsdienīgāks, ekonomiskāks un arī efektīvāks risinājums, kas nodrošina augstu datu uzticamību un aktualitāti, jo datu atlasēs iekļautā informācija nāk no pirmavota.

Kā strādā Datu atlases?

Sazinies ar savu Lursoft Klientu konsultantu vai arī Lursoft Klientu apkalpošanas centru, kurā zinoši darbinieki, noskaidrojot Tava uzņēmuma vajadzības, pastāstīs par piemērotākajiem datu atlases kritērijiem gadījumos, kad:

  • vēlies aktualizēt jau esošu datu bāzi;
  • esi iecerējis atlasīt savu potenciālo klientu sarakstu;
  • ir vajadzība veikt esošās klientu datu bāzes analīzi.

Datu atlase pielāgojama katra uzņēmuma individuālajām vajadzībām, kombinējot atbilstošākos atlases kritērijus, piemēram, uzņēmuma nozari, finanšu rādītājus, adresi, ārvalstu kapitāla apjomu, apgrūtinājumus, struktūrvienību adreses, PVN maksātāja statusu, uzņēmuma autoparka struktūru u.c. parametrus.

Lursoft klienti norāda, ka ar Datu atlases palīdzību savu klientu saraksta analīzi veikt ir daudz vienkāršāk un ērtāk, jo operatīvi var iegūt visus aktuālos datus, kas ir apkopoti jau strukturētā veidā, līdz ar to ir vienkārši analizējami.

Izvērtē sava biznesa riskus

Klientu saraksta analīzi ieteicams veikt regulāri, lai izvērtētu biznesa attīstības potenciālu, taču šobrīd tas ir jo īpaši aktuāli, jo daudzas nozares piedzīvo strauju kritumu.

Ja Tava uzņēmuma klientu portfelī vairākumu klientu veido, piemēram, sabiedriskās ēdināšanas, pasažieru pārvadāšanas vai arī restorānu nozares uzņēmumi, tas var apdraudēt arī Tava uzņēmuma turpmāko darbu. Tāpat arī svarīgi izvērtēt sava uzņēmuma piegādes ķēdes, lai prognozētu ārkārtas situācijas aptuveno ietekmi uz uzņēmuma darbību kopumā.

Veic sava klientu portfeļa analīzi, apzini riskus un atlasi potenciālos klientus, lai Tavs bizness turpinātu darbu!

UZZINĀT VAIRĀK PAR DATU ATLASES IESPĒJĀM

Par Datu atlases iespējām sazinies ar savu klientu konsultantu vai arī Lursoft Klientu apkalpošanas centru, rakstot uz info@lursoft.lv vai zvanot pa tālruni 67844300.

Autors

Lursoft

Komentāri

Nav pievienots neviens komentārs.

*