Lursoft news

Lursoft aicina uzņēmumus piedalīties eksperimentā, kas palīdzēs uzlabot darba efektivitāti

2016. gada 22. februāris

Lursoft aicina uzņēmējus pieteikties eksperimentam, kura laikā tie varēs saņemt noderīgus ieteikumus uzņēmuma procesu uzlabošanai un bez maksas ieviest Lursoft piedāvātos risinājumus, tādējādi uzlabojot sava uzņēmuma efektivitāti.

Tā vietā, lai uzņēmēji visu savu enerģiju veltītu uzņēmuma stratēģisko mērķu īstenošanai un izaugsmei, tie nereti ievērojamu daļu sava laika pavada, risinot mazāk būtiskus biznesa jautājumus. Piemēram, pārbaudot juridisko personu datus darbinieku sagatavotajos līgumos, cenšoties izsekot izmaiņām klientu datos, meklējot informāciju par partneriem dažādos informācijas resursos u.tml., kas uzņēmumam rada papildu izmaksas un kavē uzņēmumam būtiskāku procesu virzīšanu.

Lursoft pieredze liecina, ka daudzus no šiem procesiem iespējams automatizēt un padarīt vienkāršākus, ļaujot uzņēmumiem ieekonomēt gan darba, gan finanšu līdzekļus, vienlaikus arī palielinot darbu kvalitāti.

Lai iegūtu jaunu pieredzi un palielinātu sava uzņēmuma darba efektivitāti, Lursoft aicina uzņēmumus pieteikties eksperimentam. Tā ietvaros, pateicoties ekspertu konsultācijām un Lursoft pakalpojumiem, dalībnieki varēs, piemēram:

  • uzlabot darbu ar debitoriem;
  • pilnveidot savu klientu datu bāzi, to paplašinot un atjaunojot ar jaunāko informāciju;
  • ieviest jaunus grāmatvedības risinājumus;
  • veikt savu klientu, partneru un konkurentu analīzi;
  • analizēt savas darbības jomas līdzšinējo attīstību un nākotnes potenciālu;
  • izmantot mūsdienīgus risinājumus, lai ērti sekotu līdzi izmaiņām klientu un partneru datos.

Uzņēmēji aicināti pieteikties eksperimentam, līdz 6.martam aizpildot pieteikuma anketu Lursoft.lv lapā. Starp visiem iesniegtajiem pieteikumiem tiks izraudzīti divi uzņēmumi, kuri turpmāko gadu saņems ekspertu konsultācijas uzņēmuma efektivitātes palielināšanai un varēs ieviest sev piemērotākos Lursoft risinājumus.

Pieteikšanās un dalība eksperimentā ir bez maksas.

 

Pieteikties eksperimentam

Autors

Lursoft

Komentāri

Nav pievienots neviens komentārs.

*