Lursoft news

Konkursam “Jaunais Vilnis” augstāka publicitāte nekā “Positivus” un BBP

2010. gada 28. jūlijs

Jūlijs ne tikai Latvijā, bet arī citviet pasaulē ir festivālu laiks, kad ļaudis vienkopus pulcē gan pašmāju, gan ārvalstu mūziķu uzstāšanās.

Šovasar dažādi muzikālie pasākumi norisinās gandrīz ik nedēļas nogali, tādēļ plašsaziņas līdzekļi to norisi atspoguļo jo īpaši naski. Jau vairākus gadus vasaras karstākais mēnesis jūlijs ir arī laiks, kad cilvēki gan no Latvijas, gan no ārvalstīm apmeklē presē visbiežāk aprunātos pasākumus – festivālus “Positivus”, “Baltic Beach Party” un jauno izpildītāju konkursu “Jaunais Vilnis”.

Lursoft, veicot Laikrakstu bibliotēkas news.lv publikāciju monitoringu, ir apkopojis šīsvasaras ievērojamāko muzikālo pasākumu publicitāti.

Lai arī šogad “Baltic Beach Party” (BBP) atzīmēja savu 10. dzimšanas dienu un neilgu laiku pirms pasākuma tā organizatori – brāļi Mediņi – nāca klajā ar paziņojumu, ka nākošgad festivāls Liepājā vairs netiks organizēts, BBP publicitāte bijusi salīdzinoši zema. BBP laikrakstos un Ziņu aģentūras BNS ziņās šogad pieminēts 169 reizes, no kurām lielākā daļa publikāciju bijušas šomēnes.

Muzikālo pasākumu publicitāte

Apkopojot šīsvasaras lielāko muzikālo pasākumu publicitāti laika posmā no 1. janvāra līdz 28. jūlijam, izteikts līderis ir jauno izpildītāju konkurss “Jaunais Vilnis”, kurš pieminēts 270 rakstos. Tā kā Jūrmalā organizētais konkurss tika atklāts tikai pirmdien un norisināsies visu šo nedēļu, paredzams, ka pasākuma publicitāte tuvākajā laikā vēl būtiski pieaugs.

Jūlijā BBP minēts 103, bet “Positivus” – 121 rakstā. Lai arī konkursa “Jaunais Vilnis” publicitāte laika posmā no 1.janvāra līdz 28.jūlijam bijusi augstākā, atšķirībā no abiem iepriekš minētajiem pasākumiem, šomēnes tas presē pieminēts vien 83 reizes.

Konkursa “Jaunais vilnis” publicitāti šomēnes nodrošinājuši ne tikai paziņojumi par ievērojamajiem viesiem, kuri šogad apmeklēs pasākumu, bet arī ziņa, ka šoreiz konkursam nāksies iztikt bez savas ilggadējās mūzas Allas Pugačovas. Tāpat arī plašsaziņas līdzekļi aktīvi informējuši sabiedrību par Latvijas pārstāvju Lady’s Sweet un PER veiksmēm un neveiksmēm konkursa mēģinājumos.

Festivāla “Positivus” publicitāti jūlijā vairojusi informācija par pasākuma plašo izklaides programmu, tai skaitā arī ziņas par pasaulē slaveno grupu “Muse” un “Scissor Sisters” uzstāšanos, kā arī paziņojumi par pasākuma laikā fiksētajiem pārkāpumiem un ierosinātajiem kriminālprocesiem.

Papildu informācija:

Lursoft Laikrakstu bibliotēka: www.news.lv

Autors

Lursoft