Blog

Jaunums – Uzņēmuma notikumu hronoloģija

2022. gada 15. jūnijs

Lai sniegtu iespēju pārskatāmā veidā ieraudzīt būtiskākās izmaiņas, kas veiktas uzņēmumā kopš tā dibināšanas, Lursoft ieviesis jaunu pakalpojumu – “Uzņēmuma notikumu hronoloģija”.

“Uzņēmuma notikumu hronoloģija” ļauj ērti pārskatīt, cik bieži un kāda veida izmaiņas notikušas uzņēmumā. Tas ir būtiski klientu un piegādātāju izvērtēšanas procesā, lai pārskatītu notikumus, kas ietekmējuši uzņēmuma līdzšinējo virzību, kā arī pievērstu uzmanību, ja uzņēmumā bieži veiktas izmaiņas. Šādas informācijas pieejamība pārskatāmā grafiskā veidā uzņēmējiem ļauj pieņemt izsvērtākus biznesa lēmumus.

Jaunais pakalpojums būs noderīgs arī gadījumos, ja uzņēmums jau ir likvidēts, bet, piemēram, tā sadarbības partnerim (grāmatvedībai) jāsaprot, kādā kārtībā tas tika likvidēts. “Uzņēmuma notikumu hronoloģijā” iekļautie notikumi ļauj uzskatāmi redzēt uzņēmuma likvidācijas gaitu.

Pakalpojumā vizuāli pa gadiem un mēnešiem hronoloģiskā veidā atspoguļota informācija par:

  • Uzņēmuma reģistrēšanu;
  • Juridiskās adreses maiņu;
  • Nosaukuma maiņu;
  • Amatpersonu maiņu;
  • Dalībnieku maiņu;
  • Pamatkapitāla izmaiņām;
  • Saimnieciskās darbības apturēšanu un atjaunošanu;
  • Darbības apturēšanu un izbeigšanu;
  • Uzņēmuma likvidācijas procesa uzsākšanu;
  • Uzņēmuma likvidēšanu.

Uzņēmuma notikumi atspoguļoti ne tikai grafiskā veidā, bet arī saraksta formātā, sniedzot iespēju atlasīt un filtrēt notikumus gan pēc to veida, gan arī datuma.

Lai sāktu lietot pakalpojumu “Uzņēmuma notikumu hronoloģija”, Lursoft.lv meklētājā atrodi interesējošo uzņēmumu un tā izziņas labās puse izvēlnē sadaļā “Papildu dati” izvēlies pakalpojumu “Uzņēmuma notikumu hronoloģija”. 

Lai iegūtu plašāku informāciju par Lursoft pakalpojumu izmantošanu, aicinām sazināties ar savu Lursoft klientu konsultantu vai arī Lursoft Klientu apkalpošanas daļu, zvanot pa tālruni 67844300 vai arī rakstot uz info@lursoft.lv

Autors

Lursoft

Komentāri

Nav pievienots neviens komentārs.

*