Lursoft news

Kad jūsu uzņēmums pēdējo reizi aktualizējis savu klientu datu bāzi? Ir īstais laiks to darīt tagad! Izmanto Lursoft īpašo piedāvājumu

2021. gada 4. februāris

Biznesa videi raksturīgas nepārtrauktas pārmaiņas, ko apliecina arī Lursoft apkoptā informācija. Tā parāda, ka ik darba dienu reģistros Latvijas uzņēmumiem tiek fiksētas aptuveni 2000 dažādas izmaiņas. Tostarp gan īpašnieku un vadības maiņa, gan izmaiņas uzņēmumu statusos. 

Uzņēmēju pieredze liecina, ka ikvienas izmaiņas, jo īpaši šajā pārmaiņu laikā, klientu un piegādātāju datos var būt svarīgas, izskatot turpmākos sadarbības nosacījumus, tāpēc tās nedrīkst atstāt bez ievērības, jo tās var ietekmēt arī Jūsu pašu uzņēmuma turpmāko darbu.

Lai atvieglotu iespējas uzņēmējiem izvērtēt savu klientu un piegādātāju statusu, Lursoft piedāvā izmantot datu atlases pakalpojumus, kas ļauj:

  • Aktualizēt esošo klientu un piegādātāju sarakstu;
  • Papildināt esošo sarakstu ar nepieciešamo papildinformāciju;
  • Atlasīt potenciālos klientus un piegādātājus.

Savā dzimšanas dienas mēnesī Lursoft sagatavojis īpašu piedāvājumu uzņēmējiem, kuri vēlas aktualizēt savu klientu datu bāzi un veikt tās riska analīzi. Februārī atjaunojot datu bāzi, pakalpojuma izmaksas par datu bāzes aktualizāciju, kurā iekļauti līdz 500 uzņēmumiem, sākot tikai no 45 EUR + PVN.

Atsūtot Lursoft savu klientu reģistrācijas numurus, mēs sagatavosim aktuālos datus par klientiem, iekļaujot:

  • Uzņēmuma aktuālo nosaukumu;
  • Aktuālo juridisko adresi;
  • PVN maksātāja statusu;
  • Informāciju, ja uzņēmums ir reorganizēts, likvidēts vai uzsākts tā likvidācijas process;
  • Informāciju, ja uzņēmumam ir apturēta saimnieciskā darbība, apturēta vai izbeigta darbība;
  • Datumu, kurā uzsākta uzņēmuma maksātnespēja, tiesiskās aizsardzības vai ārpustiesas tiesiskās aizsardzības process.

Papildu iepriekšminētajai informācijai, klientu riska analīzei sniegsim arī informāciju par:

  • mikronodokļa maksātāja statusu;
  • to, vai uzņēmumam nav aktuālu amatpersonu;
  • to, vai uzņēmumam ir nodokļu parāds;
  • kavētajiem maksājumiem – gan informāciju par parādu skaitu, gan to kopsumma;
  • uzņēmumam piešķirto valsts atbalstu Covid-19 radīto seku pārvarēšanai.

Jānorāda, ka datu atlasē iegūtie dati ir noderīgi ne tikai esošo klientu risku izvērtēšanai, bet arī lai piesaistītu jaunus klientus. Piemēram, atlasot uzņēmumus dažādās perspektīvās nozarēs, kuras šobrīd piedzīvo izaugsmi, reģistrē jaunas struktūrvienības un paplašinās, lai tām piedāvātu savus pakalpojumus un preces.

Pēc klientu atlases un to datu aktualizēšanas, Lursoft rekomendē turpmākajā klientu uzraudzības procesā izmantot Klientu Portfeļa monitoringu, kas ļauj bez pārtraukuma uzraudzīt savus klientus un saņemt informāciju, ja kādam no tiem reģistrētas izmaiņas datos, piemēram, mainījušies īpašnieki, vadība, reģistrēti nodokļu parādi, apturēta saimnieciskā darbība vai arī atcelta valde, lai varētu nekavējoties pieņemt lēmumu par turpmāko sadarbību ar attiecīgo uzņēmumu, tā neapdraudot sava biznesa darbību.

Jaunajiem klientiem, kuri š.g. februārī pieteiksies datu atlasei, turpmākajam mēnesim dāvinām iespēju savus klientus ar Klientu portfeļa monitoringu uzraudzīt bez maksas.

Lai izmantotu Lursoft īpašo piedāvājumu un pieteiktos datu atlasei, aicinām sazināties ar savu klientu konsultantu vai arī Lursoft Klientu apkalpošanas centru pa e-pastu: info@lursoft.lv vai tālruņa numuru 67844300.

Autors

Lursoft

Komentāri

Nav pievienots neviens komentārs.

*