Blog

Kā Lursoft risinājumi palīdz uzlabot tirdzniecību tiešsaistē

2020. gada 14. maijs

Ieviešot ierobežojumus ar mērķi mazināt koronavīrsa izplatību, mainījušies sabiedrības paradumi – tā vietā, lai kā iepriekš dotos uz veikalu, aizvien lielāks skaits pirkumu tiek veikti internetā. Līdz ar šīm izmaiņām daudzi uzņēmēji ir spiesti mainīt savu biznesa modeli un pārdošanas kanālus.

Pieaugot konkurencei, uzņēmēji spiesti aizvien lielāku vērību pievērst klientu pieredzei – cik pārskatāmi un kvalitatīvi interneta veikalā ir preču apraksti, cik saprotama ir informācija par piegādi un piegādes izmaksām, cik viegli, galu galā, klientam ir preci iegādāties – vai šķērslis pirkuma veikšanai nav sarežģītas reģistrēšanās formas un daudzi datu ievades lauki, kas potenciālo klientu mudina drīzāk izvēlēties citu pārdevēju. Dažādi pētījumi apliecina, ka tieši pēdējie divi faktori ir biežākie iemesli, kāpēc klients mēdz pārdomāt un izvēlēties preci iegādāties no cita tirgotāja.

Lursoft dati rāda, ka mazumtirdzniecības internetā uzņēmumu kopējais apgrozījums 2018.gadā bija 227,04 milj.EUR.

Lai palīdzētu uzņēmējiem uzlabot interneta veikalu darbību, Lursoft izstrādājis vairākus rīkus, kuru integrēšana interneta veikala sistēmās būs labs atbalsts uzņēmuma sekmīgai attīstībai.

Uzlabo adrešu ievades formu

Lai atvieglotu pircējiem adreses ievadi un uzlabotu iepirkšanās pieredzi, interneta veikalu īpašniekiem Lursoft piedāvā izmantot Adrešu logrīku (widget). Tas pircējam ļauj ar Lursoft izstrādātā adrešu priekšāteicēja palīdzību ērti norādīt pirkuma piegādes adresi, izslēdzot kļūdu rašanās iespējamību un pārpratumus par pareizu adreses ievades formātu.

Šādu funkcionalitāti nodrošina arī Lursoft Adrešu API, kas, atšķirībā no Adrešu logrīka, sniedz vēl papildu iespējas, piemēram, klientu adrešu koordinātas pievienot uzņēmuma navigācijas ierīcēm, tā palīdzot izstrādāt optimālāko preču iegādes maršrutu un izslēdzot situācijas, kad kurjers nespēj piegādāt klienta pirkumu, jo pircējs ir nepilnīgi vai arī kļūdaini norādījis piegādes adresi.

Savā interneta veikalā integrējot Adrešu logrīku vai arī Adrešu API, varēsiet būt drošs, ka klients vienmēr būs norādījis derīgu adresi, jo gan vienā, gan arī otrā risinājumā integrētas visas aktuālās Valsts adrešu reģistrā iekļautās adreses.

Juridiskajām personām būtiski uzlabota datu ievade

Gadījumā, ja interneta veikala pircēju lokā ir arī juridiskas personas, lietderīgi  izmantot Lursoft nodrošināto datu ielādi sistēmā, kas ievērojami uzlabo un padara ātrāku klientu reģistrācijas posmu.

Ja līdz šim jūsu klientiem reģistrācijas vai arī pirkuma noformēšanas brīdī vajadzēja manuāli ievadīt savu nosaukumu, reģistrācijas numuru, juridisko adresi un PVN numuru, Lursoft datu ielāde sistēmā to paveiks automātiski – klientam vajadzēs vien norādīt savu reģistrācijas numuru, bet pārējā rēķina sagatavošanai nepieciešamā informācija sistēmā tiks ievadīta automātiski. Tādējādi iegūsiet ne tikai apmierinātu klientu, jo tam izpaliks sarežģītais reģistrācijas process, bet arī izslēgsiet kļūdu iespējamību – visu klientu dati jūsu sistēmā būs reģistrēti pēc vienota parauga, tāpat arī izvairīsieties no iespējas, ka norādīti neeksistējoša vai jau likvidēta uzņēmuma dati.

Svarīgi, ka datu ielāde pielietojama un ir noderīga ne tikai tirdzniecības platformu darbības pilnveidošanai, bet arī, piemēram, automatizētu pakalpojumu līgumu formu aizpildīšanai u.c. gadījumos.

 

Lai uzzinātu vairāk par Lursoft piedāvātajiem integrētajiem risinājumiem interneta veikalu vajadzībām, aicinām sazināties ar savu klientu menedžeri vai arī Lursoft Klientu apkalpošanas centru, zvanot pa tālruni 67844300 vai arī rakstot uz info@lursoft.lv.

VAIRĀK PAR PAKALPOJUMU INTEGRĀCIJAS IESPĒJĀM SAVĀS SISTĒMĀS

Autors

Lursoft