Blog
Lursoft Klientu portfelis
2017. gada 26. janvārisKlientu portfelis ļauj monitorēt notikumus pēc vairāk kā 150 dažādiem kritērijiem un, atkarībā no klienta darbības sfēras, tiek nodrošināta iespēja regulāri sekot Jūsu interesējošām personām.
Klientu portfelis palīdzēs dazādās jomās sniegt nepieciešamo atbalstu:
- Grāmatvedības pakalpojumu sniedzējiem nekļūdīgi sagatavot rēķinus, kā arī reaģēt gadījumos, kad tiek apturēta uzņēmuma saimnieciskā darbība.
- Vairumtirdzniecības uzņēmumiem, izmantojot Klientu portfeļa kavēto maksājumu datu bāzes monitoringu, izvērtēt, vai attiecīgajam klientam ļaut iegādāties preces ar pēcapmaksu, kā arī kavētu maksājumu gadījumā pārskatīt klienta kredītlimitu.
- Svētku aģentūrām uzturēt pastāvīgu saikni ar saviem esošajiem klientiem, apsveicot uzņēmumu jubilejās, valdes locekļus dzimšanas un vārda dienās, tādējādi rūpējoties par pozitīvu komunikāciju.
- Komunālo pakalpojumu sniedzējiem, izmantojot maksātnespējas monitoringu, saņemt datus par klientu maksātnespējas procesiem jau savā sistēmā, kas palīdzēs savlaicīgi pieteikt kreditoru prasības un operatīvi izvērtēt turpmākos sadarbības nosacījumus.
- Reklāmas aģentūrām sekmīgi organizēt pārdošanas un klientu piesaistes procesus, grupēt klientus pēc to nozarēm un reģiona, kā arī sekot līdzi darbam ar klientiem, to pasūtījumiem un aktivitātēm.
- Pasta/kurjeru pakalpojumu sniedzējiem savā datu bāzē atjaunot klientu juridiskos datus, nodrošināt, ka informāciju par izmaiņām klienta statusā un datos saņem persona, kura uzņēmumā atbild par attiecīgo jautājumu, kā arī automātiski klientiem sagatavot rēķinus un atskaites.
Lai iegūtu plašāku informāciju par Klientu Portfeli un kā tā piedāvātie pakalpojumi var veicināt Jūsu biznesa izaugsmi, apmeklējiet Klientu portfeļa mājas lapu klientuportfelis.lv vai sazinieties ar mums, rakstot e-pastu uz info@lursoft.lv vai arī zvanot 67844300.
Komentāri