Blog

Jaunajā iBizness numurā lasi par Lursoft eksperimentu

2016. gada 1. augusts

Pavasarī uzsāktais Eksperiments uzņēmis apgriezienus. Šajā laikā  kopā ar Eksperimenta dalībniekiem jau apzināti uzņēmumos uzlabojamie procesi un kopīgi esam ķērušies klāt izmaiņu ieviešanai.

Jauni izaicinājumi un vizuālais tēls

Atzīmējot Vidzemes slimnīcas 40.dzimšanas dienu aizvadītā gada nogalē, prezentēts uzņēmuma jaunais logo ar mūsdienīgu dizainu, jaunām krāsām un slimnīcas pamatvērtību simbolizējošajiem elementiem.  Darbs pie vienota Vidzemes slimnīcas vizuālā tēla ieviešanas turpinās arī patlaban – ieejas poliklīnikā un neatliekamās medicīniskās palīdzības un pacientu uzņemšanas nodaļā rotā jauns uzraksts. Kā ziņo slimnīcas Attīstības nodaļas vadītāja Jolanta Vaido, jaunā vienotā slimnīcas vizuālā tēla izstrādes plāns paredz uzrakstu un grafisko norāžu nomaiņu arī pie citām ieejas durvīm, tostarp arī Vidzemes slimnīcas Konsultatīvajā kabinetā Bastionā un Valkā. Izstrādāta un ieviesta arī slimnīcas jaunā interneta mājas lapa, padarot to dizainiski mūsdienīgāku un apmeklētājiem daudz ērtāk lietojamu un informatīvāku.

Rokas klēpī salikuši nesēž arī SIA Krastmaļi Sēklas, kas šajā pavasarī aktīvi piedalījušies dažādās stādu parādēs un dārzkopības pasākumos visā Latvijā, daloties padomos par to, kā izvēlēties piemērotākās zālienu sēklas un kā vispareizāk kopt savu zaļo mariņu.

Uzņēmums uzņemas arvien jaunus izaicinājumus. Tā, piemēram, šajā pavasarī, SIA Krastmaļi Sēklas Ozo golfa laukumam piegādājuši pasaules top līmeņa sēklas, atzīstot, ka šādi specifiski pasūtījumi palīdz uzņēmumam augt un vienlaikus arī izglītoties.

Krastmali

Eksperimenta dalībniekiem pirmās apmācības

Viens no pirmajiem soļiem, klātienē tiekoties ar abu Eksperimenta dalībnieku pārstāvjiem, bija uzņēmumu ikdienas procesu iepazīšana. Tikšanos laikā pārrunāti un iepazīti uzņēmumu iekšējie procesi, vērtējot, kuros no etapiem iespējami uzlabojumi un kur paši uzņēmumu pārstāvji līdz šim saskatījuši lielākos klupšanas akmeņus, vienojoties par turpmākajiem veicamajiem darbiem uzņēmumu darbības efektivitātes uzlabošanai.

Turpmākajās tikšanās reizēs abu Eksperimenta dalībnieku darbinieki iepazinās ar Lursoft pakalpojumiem, kas apmācību dalībniekiem turpmāk ļaus sekmīgāk strādāt ar klientiem un organizēt uzņēmuma kopējo darbu. Tā, piemēram, SIA Krastmaļi Sēklas apmācībās piedalījās četri darbinieki, kuru ikdienas darbs saistīts ar klientu apkalpošanu. Kā atzīst paši uzņēmuma darbinieki, tagad, izmantojot Lursoft datu bāzes, ir plašākas iespējas pārliecināties par klienta maksātspēju un uzticamību vēl pirms darījuma noslēgšanas, kas uzņēmumam, savukārt, ļauj samazināt potenciālos darījuma riskus.

SIA Vidzemes slimnīca apmācību procesā piedalījās 9 darbinieki, tostarp arī Saimnieciskā nodrošinājuma nodaļas speciālisti, kuriem, pateicoties Lursoft piedāvātajai informācijai, turpmāk būs plašākas iespējas iepirkumu procesos izvērtēt iepirkuma pretendentus un piegādātājus, analizējot gan to finanšu rādītājus, gan līdzšinējo saistību izpildi un rēķinu apmaksas disciplīnu.

Tikšanās laikā SIA Krastmaļi Sēklas vadītājs Mārtiņš Flaksis atzinis, ka uzņēmums līdz šim nav mērķtiecīgi strādājis pie reklāmas aktivitātēm, tādēļ Eksperimenta ietvaros par vienu no pamatuzdevumiem izvirzīts mērķis popularizēt SIA Krastmaļi Sēklas produkciju, izmantojot dažādus, mūsdienām piemērotus mārketinga kanālus. Viens no tādiem ir e-pasta mārketings, kas, lai arī neprasa lielu finansiālo ieguldījumu, efektīvam rezultātam, lai sasniegtu plašāku mērķauditoriju un sekmīgi popularizētu savu produktu, prasa pārzināt spēles galvenos pamatnoteikumus.

Uzņēmums jau iepriekš fragmentāri pievērsies e-pasta mārketinga ieviešanai, taču līdz šim satura mārketingam nav atvēlēta vajadzīgā uzmanība.

Preses tirdzniecības vietās meklē jauno iBizness numuru, lai uzzinātu vairāk par Eksperimenta dalībnieku gaitām un iegūtu vērtīgus padomus e-pasta mārketingā, kas noderēs arī Tava uzņēmuma darbā.

20160801_084308

Autors

Lursoft