Lursoft news

Sirsnīgie uzņēmumu un biedrību nosaukumi: Īsta mīlestība gaida, jo pasaulē atvērta sirds valda

2015. gada 14. februāris

Tuvojoties februāra vidum, aizvien vairāk veikalu skatlogu noformējumus pārņem sarkanā krāsa un sirsniņas, un vispamanāmākajās vietās tiek noliktas šokolādes konfekšu kārbas un ziedu pušķi. Ir klāt Valtentīna diena.

Kamēr vieni no ārzemēm importētos svētkus nopeļ, citi priecājas par vēl vienu iemeslu svinībām, ko savā labā steidz izmantot arī uzņēmēji.

Mīlestības simbola sirds vārdu savos nosaukumos izvēlējušies ne tikai uzņēmēji un reliģiskas oganizācijas, bet arī politiskie spēki – Ingunas Sudrabas pērn reģistrētā partija No sirds Latvijai. Pēc Lursoft aprēķiniem, sirdis un sirsniņas iemājojušas 70 dažādu uzņēmumu un organizāciju nosaukumos, sākot no Suņa sirds, kura veidota ar mērķi atjaunot Latvijā sociālo plakātu kā mākslas žanru un popularizēt to, līdz pat Metāla sirdij, pa vidam aptverot arī 1993.gadā reģistrēto biedrību Mīlestības pilna sirds, kuras mērķis ir organizēt labdarības pasākumus un sniegt palīdzību vientuļajiem pensionāriem un invalīdiem, un Liepājā reģistrēto pirmsskolas izglītības iestādi SIA Sirsniņskola.

Nedaudz mazāku popularitāti uzņēmēju vidū iemantojis vārds „mīlestība”, kas dažādos locījumos un valodās sastopams vairāk nekā 40 firmu un organizāciju nosaukumos, tostarp arī Daces Miezītes lolotās SIA Kāzu aģentūra Mīlestība nosaukumā. Lursoft esošie dati rāda, ka 2006.gadā, lai palīdzētu cilvēkiem atvērt mīlestību visam apkārtējam un palīdzētu cilvēkiem, kuri nokļuvuši nelaimē, reģistrēta biedrība Pasaulē valda mīlestība, savukārt biedrības Īsta Mīlestība Gaida darbības misija ir informēt jauniešus par tradicionālo skatījumu uz seksuālo attiecību veidošanu, kā arī piedāvāt risinājumu problēmu pārvarēšanā. Mīlestības vārdu iemantojis arī SIA Love Radio, SIA love what you do, SIA Patiesi ar Mīlestību u.c.

Protams, kas gan būtu mīlestība bez skūpstām un bučām! Tāpat domā arī vairāki uzņēmēji un biedrību dibinātāji, piemēram, Biedrība Iedod bučiņ, kuras mērķis ir organizēt dažādus izklaides, atpūtas, kā arī informatīvi izglītojošus pasākumus, kā arī pirms četriem gadiem izveidotā biedrība KISS of the DOLLS and Friends, kas sākotnēji bijusi zināma kā LATVIJAS ALTERNATĪVO MŪZIĶU UN PRODUCENTU APVIENĪBA.

Autors

Lursoft

Komentāri

Nav pievienots neviens komentārs.

*