Lursoft news

Latvijā tiek meklēts labākais klientu apkalpošanas speciālists – „Klientu servisa lepnums 2011”

2011. gada 20. oktobris

Ņemot vērā pagājušā gada lielisko pieredzi un atsaucību, arī šogad LabsServiss.lv rīko konkursu klientu servisa darbiniekiem – „Klientu Servisa Lepnums 2011”, kur individuālā kārtā tiek aicināti piedalīties dažādu nozaru klientu apkalpošanas speciālisti. Pieteikums konkursam iesniedzams līdz šī gada 25.oktobrim.

Latvijā pagājušogad šāds konkurss tika rīkots pirmo reizi, bet, neskatoties uz to, baudīja patiesu atsaucību no dalībnieku puses. Tādēļ šogad atkal aicinām ikvienu klientu servisa darbinieku pārbaudīt savas prasmes un iemaņas apkalpošanas jomā. Mēs aicinām konkursā piedalīties individuāli klientu servisa darbiniekus, kuru ikdienu veido tiešā komunikācija ar klientiem, to problēmu risināšana un atgriezeniskās saites veidošana, kā arī mēs aicinām uzņēmumu un nodaļu vadītājus būt aktīviem  – atpazīt un mudināt pieteikties konkursam savus labākos klientu servisa darbiniekus.

Konkurss norisināsies trīs kārtās, kur tiks pārbaudītas klientu apkalpošanas speciālistu komunikācijas prasmes, spēja reaģēt uz situāciju, psiholoģiskā noturība un radošā pieeja risinājumam. Pirmajā kārtā dalībnieki elektroniski aizpilda pieteikumu un sniedz savu piedāvājumu klientu servisa konfliktsituācijas risinājumam. Savukārt, konkursa pēdējā, trešā, kārta notiks klātienē, konferences „LABA SERVISA DIENAS” ietvaros, 24.novembrī, kad 5 labākie konkursa dalībnieki žūrijas un skatītāju klātbūtnē risinās dažādas klientu servisa konfliktsituācijas un cīnīsies par KLIENTU SERVISA LEPNUMA titulu.

„Piedalīšanās konkursā “KLIENTU SERVISA LEPNUMS 2010” un ceļš līdz uzvarai bija satraucošs, radošs un, jāpiebilst, arī negaidīts. Uzņēmuma vadītājas ierosinājums un pārliecība par manām spējām, kā arī kolēģu atbalsts bija tie, kas man deva drosmi un uzmundrināja. Konkursa uzdevumi ļāva iejusties arī citās klientu apkalpošanas sfērās, piedāvāt savu, orģinālu risinājumu dažādās situācijās, kā arī izmēģināt savus spēkus uzstājoties publikas priekšā,” tā šodien uz savu dalību konkursā atskatās pagājušā gada uzvarētāja Solvita Petrovska no „PremiumMedical”. „Piedalīšanās šajā konkursā ir neliels, krāsains piedzīvojums bieži vien rutīnajā un ikdienā nenovērtētajā klientu apkalpošanas darbinieka profesionālajā dzīvē, kas dod gandarījumu un iedvesmu turpināt savu darbu. Izmantojiet šo iespēju,” rosina S. Petrovska.

Piedalīties var ikviens darbinieks, kas strādā ar klientiem, neatkarīgi no uzņēmuma nozares, dalība konkursā – BEZ MAKSAS!

Plašāk par minētajiem pasākumiem var uzzināt www.labsserviss.lv!

Pieteikties dalībai konkursā: www.labsserviss.lv/?op=news&id=13319

Komentāri

Nav pievienots neviens komentārs.

*