Lursoft news

Datu atlase – ērtākais veids, kā aktualizēt savas klientu datu bāzes informāciju

2021. gada 13. augusts

Latvijā īstenotās Administratīvi teritoriālās reformas rezultātā jūlija pirmajās dienās vien adrese mainījusies nepilniem 40 tūkstošiem juridisko personu. Kopumā aizvadītajā mēnesī juridiskās adreses maiņa reģistrēta 40,4 tūkstošiem uzņēmumu.

Vai esat aktualizējuši savu klientu adreses?

Regulāra klientu datu bāzes aktualizācija ir svarīga, lai saviem klientiem varētu piedāvāt tiem piemērotākos pakalpojumus un preces, kā arī varētu sagatavot korektus rēķinus un korespondenci. Ņemot vērā apjomīgo skaitu juridisko personu, kurām pēdējā mēneša laikā mainījusies juridiskā adrese, šobrīd ir īpaši svarīgi aktualizēt savu klientu datu bāzi, lai nodrošinātu, ka tajā iekļauta visaktuālākā informācija.

Lursoft pakalpojums “Datu atlase” sniedz iespēju aktualizēt savu jau esošo datu bāzi, nepieciešamības gadījumā to papildinot ar jaunu informāciju, kā arī pēc sevis izvēlētiem kritērijiem izveidot jaunu datu bāzi, piemēram, lai atlasītu potenciālos klientus.

Kādu informāciju var iekļaut datu atlasē?

Datu atlasi iespējams veikt jebkuras nozares uzņēmuma vajadzībām, ņemot vērā gan tā pašreizējo klientu loku, gan attīstības plānus, darbības mērogus un citus nosacījumus. Atlases kritēriji tiek kombinēti atbilstoši uzņēmuma mērķiem un nepieciešamībai. 

Populārākie atlases kritēriji vai datu atlasē iegūstamie dati:

  • Adrese atbilstoši Adrešu reģistra datiem (reģiona, novada, pilsētas griezumā);
  • Uzņēmuma pamatdati (reģistrācijas datums, tiesiskā forma);
  • Pamatkapitāls un tā piederība;
  • Patiesā labuma guvēja valsts;
  • Kontaktinformācija;
  • Nozare jeb darbības sfēra;
  • Uzņēmuma finanšu rādītāji: apgrozījums, darbinieku skaits, peļņa;
  • Uzņēmuma samaksāto nodokļu apjoms;
  • Nodokļu parādi;
  • Uzņēmumam nozīmētās tiesas sēdes;
  • Uzņēmumam reģistrētās komercķīlas;
  • Reģistrētie maksātnespējas, tiesiskās aizsardzības un ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesi;
  • Ir/ nav PVN maksātājs;
  • Ir/ nav reģistrēti kavēti maksājumi;
  • Vai un kādi transportlīdzekļi reģistrēti uzņēmumam;
  • Informācija no Ganāmpulku, Traktortehnikas reģistriem.

Lai atjaunotu savu klientu datu bāzi vai arī izveidotu jaunu, aicinām sazināties ar savu klientu konsultantu vai arī Lursoft Klientu apkalpošanas centru, zvanot pa tālruni 67844300 vai rakstot uz info@lursoft.lv.   

Komentāri

Nav pievienots neviens komentārs.

*