Blog

Tendence: katra e-pasta kampaņa vismaz reizi tiek atvērta mobilajā ierīcē

2015. gada 6. jūlijs

Visas e-pasta mārketinga kampaņas, ko uzņēmumi sūtījuši saviem klientiem, kaut reizi ir atvērtas kādā no mobilajām ierīcēm, norāda e-pasta mārketinga kompānijas Mailigen dati par 2014. gadu. E-pasta mārketinga tendences mobilajā un sociālo tīklu vidē, kā arī praktiski ieteikumi mārketinga speciālistiem tiks prezentēti konferencē Summer Lab 2015.

15. jūlijā Rīgas Biznesa skolā notiks e-pasta mārketinga konference Summer Lab 2015. Pasākumu aicināti apmeklēt Latvijas mārketinga speciālisti, lai apgūtu jaunākās e-pasta mārketinga tendences mobilajā un sociālo tīklu vidē un iekļautu tās savā kopējā mārketinga stratēģijā. Konferencē ar savu ekspertīzi dalīsies vietējie un ārvalstu eksperti.

“Apkopojot Mailigen klientu datus par 2014. gadu, atklājām, ka gan Latvijā, gan citviet pasaulē ikvienu e-pasta mārketinga kampaņu, ko uzņēmumi sūtījuši saviem klientiem, kāds no saņēmējiem ir atvēris mobilajā ierīcē. Tas nozīmē, ka ikviena uzņēmuma mērķauditorija ietver mobilos lietotājus. Tas, cik liela klientu daļa lasa e-pastus mobilajos, atkarīgs no industrijas, kurā katrs konkrētais uzņēmums darbojas,” saka Artūrs Bernovskis, Mailigen līdzīpašnieks. Mailigen ārvalstu eksperts Jordie van Rijn no Email Monday atzīmē, ka 2015. gadā mobilajās ierīcēs tiek lasīts 15 līdz 70% e-pasta vēstuļu.

E-pasta dizaina eksperts Jānis Seržants konferencē stāstīs par e-pasta vēstuļu izskatu mobilajās ierīcēs un prezentēs interaktīvus dizaina risinājumus. Savukārt Linda Renckulberga no Mailigen runās par satura īpatnībām, lai e-pasta vēstule uzrunātu tos, kas “dzīvo gadžetos un sociālajos tīklos”.

Par sociālajiem tīkliem konferencē uzstāsies arī Ralfs Goba no Infinitum 8, kas atbildēs uz jautājumu, ko darīt ar savu e-pasta datubāzi sociālajos tīklos. Savukārt e-pasta mārketinga eksperts Krišs Borītis stāstīs, kā ievākt e-pasta kontaktu datubāzi mobilajā vidē. Konference noslēgsies ar vieslekciju par brendinga būvēšanu ar e-pasta mārketinga palīdzību, ar kuru uzstāsies starptautiski atzīta mārketinga eksperte Eva Chen no Brand From Within, ASV.

Summer Lab e-pasta mārketinga konference pulcē Latvijas mārketerus jau trešo gadu. Pasākumu organizē Mailigen un informatīvi atbalsta LETA, Lursoft, News.lv, 1188.lv, Pirmais Biznesa radio, RTU Karjeras centrs un Absolvenu asociācija, LU Biznesa inkubators, Valmieras Biznesa un inovāciju inkubators, CV–Online Latvia un iDEA HOUSE events.

 

Sīkāka informācija par konferenci http://www.mailigen.lv/summerlab2015.

Mailigen_tendence_epasta_kampanas_mobilajas_ierices

Autors

Lursoft

Komentāri

Nav pievienots neviens komentārs.

*