Lursoft news

Sarūkot Ziemassvētku vecīša publicitātei, pieaudzis rūķīšu publicitātes reitings

2011. gada 20. decembris

Tuvojoties svētkiem, News.lv veicis publikāciju monitoringu, lai noskaidrotu, cik bieži laikrakstu un ziņu aģentūras BNS ziņās tiek pieminēts Ziemassvētku vecītis un viņa palīgi – rūķīši. Ņemot vērā, ka Ziemassvētku vecītim karstākais darba laiks ir tieši gada nogalē, bet viņa palīgi rūķi čakli darbojas visu gadu, rūķu un rūķīšu vārds presē pieminēts ievērojami biežāk.

Šogad Ziemassvētku vecītis pieminēts 300 rakstos, no kuriem puse fiksēta decembrī. Ņemot vērā, ka svētku galvenā varoņa aktīvākais darba laiks ir tieši gada nogalē, paredzams, ka atlikušajās dienās Ziemassvētku vecīša publicitāte vēl ievērojami pieaugs.

Ziemassvētku vecīša publicitāte

Pērn Ziemassvētku vecīša publicitāte saruka par 4%, savukārt rūķīšu pieauga par 14%, kas tikai norāda uz to, ka arī Ziemassvētku vecītis sekojis līdzi jaunākajām biznesa vadības tendencēm un apguvis darbu plānošanu, lielāku darbu apjomu uzticot saviem palīgiem.

Par šo faktu liecina arī tas, ka pēdējos gados presē tik bieži kā iepriekš netiek pieminēti arī pārējie Ziemassvētku vecīša segvārdi, piemēram, Santaklauss un Дед Мороз. Jāpiebilst gan, ka pērn par 10% pieaugusi Salaveča publicitāte.

* dati apkopoti uz 19.12.2011.

Papildu informācija:

Portāls news.lv: http://www.news.lv

Autors

Lursoft

Komentāri

Nav pievienots neviens komentārs.

*