Lursoft news

Ļauj Klientu Portfeļa monitoringam atvaļinājuma laikā strādāt tavā vietā!

2019. gada 11. jūnijs

Klāt atvaļinājumu laiks, kad visa uzmanība tiek veltīta ceļojumu plānošanai un atpūtai. Tas gan nemaina faktu, ka arī šajā laikā kādam jāturpina uzraudzīt klientus, sekojot līdzi izmaiņām to statusā.

Ļauj to darīt Klientu Portfeļa monitoringam! Pieslēdzot pakalpojumu, tas uzraudzīs tavus klientus un informēs, ja kādam no tiem tiks reģistrētas izmaiņas. Tas nozīmē, ka varēsi atvaļinājuma laikā mierīgi atpūsties, nesatraucoties, ka svarīga informācija paslīdēs garām nepamanīta.

Monitorings tevi informēs, ka klientam būs reģistrētas izmaiņas Uzņēmumu reģistrā, Maksātnespējas vai Komercķīlu reģistros. Tāpat arī varēsi uzraudzīt, vai klientam nav reģistrēti nodokļu parādi, kavēti maksājumi, izmaiņas PVN statusā vai patiesajos labuma guvējos. Tu nepalaidīsi arī garām, ja klientam tiks apturēta saimnieciskā darbība, reģistrēti nodrošinājumi vai arī nozīmētas tiesas sēdes. Ar galvenajiem monitoringu veidiem, kurus piedāvā Klientu Portfelis, vari iepazīties ŠEIT.

Pieslēdzot Klientu Portfeļa monitoringu:

  • iegūsi vairāk brīva laika atpūtai;
  • būsi informēts par to, ko dara tavi klienti;
  • varēsi pārskatāmā veidā pārlūkot arī izmaiņu vēsturi.

Lai uzzinātu, kā pieslēgt Klientu Portfeļa monitoringu, sazinies ar savu klientu konsultantu vai arī Lursoft Klientu apkalpošanas daļu, zvanot pa tālruni 67844300 vai arī rakstot uz info@lursoft.lv.

Autors

Lursoft