Lursoft news

Lursoft datu risinājumi uzlabo tirgotāju un pakalpojumu sniedzēju ikdienas darbu

2018. gada 26. oktobris

Aizvien lielākam skaitam nozaru un darījumu tiem piemērots reversais PVN. Ko tas nozīmē darījuma partneriem? Atšķirībā no vispārīgās PVN maksāšanas kārtības, reversā PVN gadījumā nodokli par preču piegādi vai sniegto pakalpojumu valsts budžetā iemaksā preču vai pakalpojumu saņēmējs, kurš ir reģistrēts PVN maksātājs.

Pēc Valsts ieņēmumu dienesta datiem, 2016.gadā PVN reversā kārtībā maksājuši 26 310 uzņēmumi, pērn – 26 846, savukārt šogad reversā PVN maksātāju skaits turpinājis palielināties, jo šī nodokļa maksāšanas kārtība piemērota visiem būvniecības pakalpojumiem, metālu izstrādājumu, būvmateriālu, sadzīves tehniskas un spēļu konsoļu piegādēm.

Lai gan normatīvie akti nosaka, ka pakalpojuma sniedzējam vai tirgotājam ir pienākums pārliecināties, vai pircējs ir PVN maksātājs, informācijas pārbaude var būt laikietilpīga, kā arī tās procesā var rasties cilvēciskās kļūdas. Tāpēc Lursoft izstrādājis automatizētus risinājumus e-veikaliem un kases aparātu sistēmām, kas paver jaunas iespējas darba procesu organizēšanā, tostarp,  ļauj operatīvi tiešsaistē pārbaudīt arī klienta statustu PVN maksātāju reģistrā.

Lursoft piedāvātie datu risinājumi nodrošina:

  • augstu datu kvalitāti un aktualitāti;
  • vienkāršāku un ērtāku rēķinu sagatavošanu, jo visu nepieciešamo juridisko informāciju nodrošinās Lursoft datu risinājumi;
  • iespēju izvairīties no kļūdu rašanās datu ievades procesā;
  • laika ekonomiju un darba efektivitātes uzlabošanu;
  • savlaicīgu risku apzināšanu un efektīvu klientu portfeļa uzraudzību.

Lai uzzinātu, kā ieviest Lursoft piedāvātos datu risinājumus sava uzņēmuma ikdienas darbā, sazinieties ar savu klientu konsultantu vai arī Lursoft Klientu apkalpošanas centru, rakstot uz info@lursoft.lv vai zvanot pa tālruni 67844300.

Autors

Lursoft