Lursoft news

Tagad dienā, ar kuru klients vai piegādātājs tiek izslēgts no PVN reģistra, saņem par šo faktu paziņojumu

2018. gada 3. oktobris

Līdz ar oktobri Klientu Portfeļa PVN reģistra monitoringu notikumu piedāvājumā ieviests jauns papildinājums – iespēja saņemt paziņojumu, ja kāds no Jūsu klientiem vai piegādātājiem no šodienas tiek izslēgts no PVN reģistra.

Jaunais pakalpojums dienā, ar kuru monitorējamais uzņēmums tiek izslēgts no PVN reģistra, par šo faktu atsūtīs paziņojumu. Tādējādi Jūs varēsiet daudz sekmīgāk organizēt savu ikdienas darbu, galveno uzmanību koncentrējot biznesa mērķu sasniegšanai.

Lai pieteiktos jaunajam monitoringam, Klientu Portfelī dodaties uz sarakstu, kura monitoringa iestatījumus vēlaties papildināt, izvēlaties opciju „Labot” Monitoringa iestatījumus, kur pie pakalpojuma „PVN reģistra monitorings” jāatzīmē „Paziņojuma saņemšana dienā, kad izslēgts no PVN reģistra”.

PVN reģistra monitorings sniedz arī iespēju monitorēt subjektu reģistrēšanu PVN reģistrā un izslēgšanu no tā, kas nozīmē, ka ikreiz, kā tiks fiksētas izmaiņas Jums interesējošo uzņēmumu statusā, saņemsiet par to paziņojumu.

Klientu Portfelis ir universāla darba virsma, kas palīdz ērtāk pārvaldīt savu klientu datu bāzi. Izmantojot Klientu Portfeli, savu klientu datu bāzi varat grupēt vairākos sarakstos un pievienot tiem pakalpojumus.

Klientu Portfeļa lietotāji jau izmanto:

  • Uzņēmumu reģistra monitoringu, kas ietver tādus notikumus, kā reģistrācijas datu izmaiņas, likvidācijas, reorganizācijas, nodrošinājumu notikumi, kā arī Gada pārskatu monitoringu;
  • Maksātnespējas monitoringu;
  • PVN reģistra monitoringu;
  • Saimnieciskās darbības apturēšanas monitoringu;
  • Fizisko personu monitoringu;
  • Komercķīlu reģistra monitoringu;
  • Latvijas Vēstneša sludinājumu monitoringu, kas ļauj sekot līdzi gan mantojumu ziņām, gan paziņojumiem kreditoriem, izmaiņām rīcībspējā un pilnvaru atsaukšanai;
  • Kavēto maksājumu datu bāzes monitoringu;
  • Akcīzes preču licenču monitoringu;
  • Būvkomersantu reģistra monitoringu;
  • Svētku monitoringu.

Lai saņemtu atbildes uz jautājumiem par Klientu Portfeļa jauno pakalpojumu un arī citām monitoringu iespējām, lūdzu, sazinieties ar savu klientu konsultantu. Pieteikties Klientu Portfeļa bezmaksas demonstrācijai iespējams arī, sazinoties ar Lursoft Klientu apkalpošanas centru, rakstot uz info@lursoft.lv vai zvanot pa tālruni 67844300.

Autors

Lursoft