Lursoft news

Aicinām uz uzņēmumu kontakttirgu Ventspilī!

2018. gada 20. aprīlis

27. aprīlī Ventspilī norisināsies uzņēmumu kontakttirgus, kas dalībniekiem dos iespēju piesaistīt jaunus biznesa klientus un sadarbības partnerus no visiem Latvijas reģioniem.

Kontakttirgū dalību jau apstiprinājuši daudzi uzņēmumi, kuri partlaban meklē sadarbības partnerus mārketinga risinājumiem un klientu piesaistei, lielu un mazu pasākumu organizēšanai, transporta pakalpojumu sniedzējus, kokapstrādes uzņēmumus, viesmīlības un ēdināšanas pakalpojumu sniedzējus, grāmatvedības pakalpojumus u.c.

Informācijai: kontakttirgum tiek apstiprināti tikai 25 uzņēmumi ar atšķirīgiem biznesa produktiem, lai katrs dalībnieks varētu prezentēt savu sadarbības piedāvājumu un jau individuālās sarunās ar saviem kontaktiem palīdzēt citiem attīstīt biznesu! Tāpēc aicinām nekavēties un reģistrēties kontakttirgum jau tagad!

Norises laiks: 27. aprīlis, plkst. 11.00 – 14.30

Norises vieta: Ventspils Biznesa atbalsta centrs, Pils iela 17, Ventspils

Kā veidot savu piedāvājumu interesantu un “garšīgu”?

Arī organizējot un vadot klātienes biznesa kontaktu sadarības platformu uzņēmumiem B2B Kontakttirgos, katra dalībnieka mērķis šajos pasākumos ir pašsaprotams – piesaistīt jaunus klientus. Tāpēc katra dalībnieka viens no galvenajiem uzdevumiem vispirms ir iepazīstināt ar savu sadarbības piedāvājumu, kuram jābūt īpaši piesaistošam, jo atmiņā paliek tieši šāda iepazīšanās.

Kas ir jāņem vērā, veidojot savu prezentāciju vai īsu biznesa stāstu (B2B Pitch) par savu produktu?

  1. Āķis. Izmanto āķi, lai rosinātu auditorijas interesi jau pašā sākumā! Āķis var būt interesants fakts, statistika, īss atgādījums vai jautājums. Tam jābūt aizraujošam un interesantam.
  2. Mērķis. Formulē  galveno vēstījumu! Piemēram, ietaupīt laiku, nopelnīt vairāk, darboties efektīvāk, apsteigt konkurentus u.c.
  3. Problēma. Kāda ir specifiskā  problēma un kāpēc? Ilustrē problēmu ar piemēriem, faktiem un datiem! Pārdošanas apjomi, produktivitāte, samazinās tirgus daļa, personāla mainība u.c.
  4. Risinājums. Iepazīstini ar problēmas risinājumu, kuru tikko aprakstīji! Kā tas palīdzēs risināt konkrēto problēmu? Papildini piedāvāto risinājumu ar konkrētu piemēru, stāstu vai statistiku.
  5. Prezentē produktu un nosauc 3 galvenos ieguvumus! Izstāsti stāstu par kādu “X” klientu, kuram esi palīdzējis. Tas atraisīs klausītājos uzticēšanos un iedvesmos rīkoties.
  6. Kāpēc mēs? Formulē konkurences priekšrocības! Akcentē ne vairāk kā 3 savas/komandas priekšrocības (tehnoloģijas, talanti, reakcijas laiks utt.).
  7. Aicinājums rīcībai. Pabeidz stāstu ar aicinājumu uz rīcību! Atceries, ja nebūs aicinājuma rīkoties, nebūs sadarbības!

 

B2B Kontakttirgu tiek īsteno: Ventspils Biznesa atbalsta centrsB2B KontakttirgusBiznesam.lvLursoftLTRK Kurzeme

Autors

Lursoft