Lursoft news

Datu atlases – efektīvs veids esošas klientu datubāzes atjaunošanai un tirgus daļas paplašināšanai

2017. gada 6. oktobris

Precīza un uzticama datubāze, kas izveidota, balstoties uz uzņēmuma izvēlētajiem kritērijiem un mērķiem, samazina uzņēmuma turpmākās izmaksas, ļaujot izvairīties no datu kvalitātes kļūdām un koncentrēties tikai uz rezultātu sasniegšanu.

Izveidojot savu datubāzi, jārēķinās, ka tā pastāvīgi jāatjauno, kā arī, balstoties uz uzņēmuma nākotnes plāniem, nepieciešamības gadījumā jāpapildina.

Viens no variantiem, kā uzturēt savu klientu datubāzi, ir cilvēkresursu piesaistīšana, uzticot kādam no darbiniekiem manuāli pārvaldīt, atjaunot un labot klientu datus. Taču tas ir ne tikai dārgi, bet arī riskanti, jo uzņēmuma reputācija var ciest no nekvalitatīvu un neprecīzu datu izmantošanas.

Mūsdienīgāku risinājumu piedāvā Lursoft, kura nodrošinātais pakalpojums “Datu atlase” ļauj ne tikai izveidot aktuālu datubāzi, kas balstīta uz pašu izvēlētiem kritērijiem un pirmavotos pieejamiem datiem, bet arī regulāri atjaunot tajā iekļautos kontaktus un atlasīt potenciālos klientus, kas ļaus palielināt savu tirgus daļu.

Datu atlases risinājumus iespējams pielāgot jebkuras nozares uzņēmumu vajadzībām, ņemot vērā gan pašreizējo klientu loku, gan attīstības ieceres, darbības mērogu un citus nosacījumus.

Pakalpojums „Datu atlase” nodrošina iespēju atlasīt uzņēmumus pēc dažādiem kritērijiem, tos kombinējot atbilstoši Jūsu vajadzībām. Populārākie atlases kritēriji:

  • adrese (reģiona, novadu vai pilsētu griezumā);
  • reģistrācijas datums;
  • nozare vai darbības sfēra;
  • uzņēmuma finanšu rādītāji: apgrozījums, darbinieku skaits, peļņa;
  • uzņēmuma samaksāto nodokļu apjoms;
  • nodokļu parādi;
  • tiesiskā forma: sabiedrības ar ierobežotu atbildību, akciju sabiedrības, zemnieku saimniecības, biedrības u.c.;
  • pamatkapitāls un tā piederība;
  • uzņēmumiem nozīmētas tiesu sēdes;
  • vai uzņēmumam ir reģistrētas komercķīlas;
  • reģistrētie maksātnespējas, TAP, ATAP procesi;
  • ir/nav PVN maksātājs;
  • ir/nav reģistrēti kavēti maksājumi;
  • kontaktinformācija;
  • vai uzņēmumam kā turētājam vai īpašniekam ir reģistrēti transportlīdzekļi.

Izmantojot pakalpojumu “Datu atlase”, jūs varat:

  • izveidot pirmreizēju savu potenciālo klientu datubāzi;
  • atjaunot jau esošu datubāzi, papildinot to arī ar jaunu informāciju;
  • apzināt savu tirgus daļu, atlasot informāciju par konkurentiem;
  • veikt savu esošo klientu analīzi, kas palīdzēs nākotnē piedāvāt to vajadzībām atbilstošākos pakalpojumus un produktus.

Lai uzzinātu, kā Datu atlase var palīdzēt veicināt Jūsu uzņēmuma izaugsmes potenciālu, aicinām sazināties ar savu klientu menedžeri vai arī Lursoft Klientu apkalpošanas centru, rakstot uz info@lursoft.lv vai zvanot 67844300.

Autors

Lursoft