Blog

Ielūdzam apmeklēt semināru “Ražošana. Eksports. Attīstība”

2017. gada 22. marts

Ražošanas uzņēmumi, kas vēlas gūt panākumus, aizvien meklē jaunus risinājumus un iespējas tehnoloģiju attīstībā. Digitālizācija, piemēram, sola zemākas izmaksas, uzlabotu produkcijas kvalitāti, īsāku reakcijas laiku uz klientu pieprasījumiem. Neatkarīgi no nozares vai uzņēmuma lieluma, ir svarīgi, lai uzņēmums nākotnes attīstībā iegulda jau šodien.

2017. gada 30. martā Rīgā, Bellevue Park Hotel Riga norisināsies seminārs “Ražosana. Eksports. Attīstība”. Tās tēma – jaunākās tehnoloģijas, risinājumi un iespējas ražošanas nozarē.
Lursoft klientus ielūdzam reģistrēties semināram bez maksas ar ielūguma kodu: SR5HVJ

Semināru organizē biznesa tehnoloģiju platforma BiSMART. Uz semināru īpaši aicināti pieteikties ražošanas un eksporta uzņēmumu pārstāvji un mediju pārstāvji.

Pilna pasākuma programma: http://ej.uz/seminars-razosana

seminars

“Sekojot līdzi izmaiņām ražošanas industrijā var novērot tendenci, ka biznesa tehnoloģijas kļūst ne tikai par neatņemamo industrijas daļu, bet arī dažkārt kardināli maina spēles noteikumus. Šodien uzņēmumi, kas labāk saprot un kontrolē savus ražošanas un saistītus procesus, spēj bez īpašiem sarežģījumiem ļoti dinamiski mainīties, pielāgojoties tirgum, un pat veicināt izmaiņas tajā. Tehnoloģijas un to pareiza izmantošana ir būtiskais veiksmes faktors, lai nostiprinātu savas pozīcijas un būtu soli priekša konkurentiem”, iezīmē Datavard SAP vizionārs Aleksandrs Popovs, kurš sadarbībā ar SAP Latvija seminārā runās, kā biznesa tehnoloģijas var palīdzēt ražošanas industrijai.

Telia Latvija Mākoņpakalpojumu vadītājs Oskars Krastiņš par mākoni kā elastīgu mūsdienu platformu ražošanā: “Kā daudzām tehnoloģijām, arī mākoņa īstā vērtība nav pašās tehnoloģijās, bet elastībā, ko tas sniedz uzņēmuma darbībai. Mākoņtehnoloģijas palīdz palielināt globālo konkurētspēju, ļaujot uzņēmumam maksimāli fokusēties uz biznesa procesiem un efektivitāti, nevis tehnisko procesu funkcionalitāti. Uzskatu, ka mākoņtehnoloģijas ir tās, kuras jebkuram progresīvam uzņēmējam agrāk vai vēlāk būs jāizmanto. Jautājums: kurš to izdarīs agrāk, kurš – vēlāk?”

Lai ražošanas nozares uzņēmumi veiksmīgāk spētu ieviest biznesa tehnoloģiju risinājumus ikdienā, nepieciešams izvērtēt uzņēmuma attīstības mērķus un virzību. “Mūsdienās arvien populārāks kļūst vārds “efektivitāte”, tomēr, kad praktiski uzņēmums vēlas saprast, ko tas nozīmē viņa uzņēmumā, rodas daudz  jautājumu. Tāpat bieži lielākais izaicinājums ir saprast veicamos soļus ilgtermiņā. Pieredze rāda, ka uzņēmumam ir būtiski saprast, kurā efektivitātes līmenī tas atrodas, un pakāpeniski, strukturēti virzīties uz mērķi, nevis sasteigt pārmaiņas, neiegūstot ieguvumus ilgtermiņā”, skaidro PriceWaterhouseCoopers Latvija Biznesa vadības konsultāciju projektu vadītāja Anita Kalniņa, kura seminārā runās par efektivitātes dažādajiem līmeņiem un kā tos atpazīt.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā, lūgums rakstīt bismart@bismart.lv vai zvanīt +371 27226677.

Autors

Lursoft