Blog

Ar Klientu atlases palīdzību paplašini savu klientu loku un iepazīsti reālo tirgus situāciju

2016. gada 19. maijs

Neatkarīgi no tā, vai mērķis ir izpētīt tirgus situāciju, atjaunot esošo datu bāzi vai arī atlasīt potenciālos klientus, atduramies pret vienu jautājumu – kur iegūt nepieciešamos datus?

Pieredze liecina, ka vairums uzņēmēju un speciālistu uzticās veiksmei, paļaujoties, ka visu nepieciešamo informāciju atradīs interneta resursos. Taču lielākais klupšanas akmens šādos gadījumos ir informācijas uzticamība, aktualitāte un ierobežotā pieejamība, jo ne visiem uzņēmumiem ir savas interneta mājas lapas. Piedevām, bieži vien informācija tajās ir salīdzinoši nepilnīga, vai arī tieši otrādi – tā ir ievērojami pārspīlēta, radot maldīgu priekšstatu par kompānijas patiesajiem darbības mērogiem.

Tā vietā, lai tērētu laiku un resursus, internetā meklējot savus potenciālos klientus un censtos atrast informāciju par konkurentiem vai izmaiņām esošo klientu datos, Lursoft piedāvā ērtu risinājumu – Klientu atlasi.

Kas ir Klientu atlase? Pakalpojums, kas ļauj izveidot precīzu, uzticamu datu bāzi, atbilstoši Jūsu izvēlētajiem kritērijiem un vajadzībām, balstoties uz atbilstošajos pirmavotos pieejamo informāciju.

Kādi būs Jūsu ieguvumi, izmantojot Klientu atlases pakalpojumus?

  1. Laika ietaupījums;
  2. Aktuāli un kvalitatīvi dati;
  3. Individualizēti dati;
  4. Ekspertu konsultācijas un ieteikumi sekmīgākai datu bāzes izveidei atbilstoši Jūsu mērķiem.

Laika ietaupījums

Kādiem nolūkiem Klientu atlases izmanto citi uzņēmumi?

  1. Lai sakārtotu savu esošo klientu portfeli, izņemot no tā neperspektīvos klientus. Proti, likvidētos, maksātnespējīgos uzņēmumus, vai arī kompānijas ar reģistrētiem apgrūtinājumiem vai apturētu saimniecisko darbību.
  2. Lai veiktu savu klientu analīzi, ar atlases palīdzību gūstot priekšstatu par sava klientu portfeļa struktūru, aprēķinātu apgūto tirgus daļu un identificētu mērķa klientus.
  3. Lai atlasītu perspektīvos nozaru uzņēmumus, kuri šobrīd nav esošajā klientu portfelī, taču ir Jūsu potenciālie klienti ar augstu pirktspēju.

Pateicoties Klientu atlases plašajām variācijām, kombinējot prasībām atbilstošākos atlases kritērijus, ikvienam uzņēmējam ir iespēja iegūt tieši savām vajadzībām atbilstošāko datu bāzi, kas ļaus sekmīgāk attīstīt savu uzņēmējdarbību, piesaistot jaunus klientus un esošajiem klientiem piedāvāt to pirktspējai un vajadzībām atbilstošākus pakalpojumus un produktus.

Kā tas strādā?

Piemēram, tulkošanas birojam, kas specializējies tulkojumos no skandināvu valodām, pateicoties Klientu atlasei, iespējams izveidot savu potenciālo klientu sarakstu, ietverot tajā uzņēmumus, kuriem ir kapitāldaļas vai amatpersonas no Skandināvijas valstīm, vai arī kuras eksportē vai importē preces no attiecīgajām valstīm.

Savukārt uzņēmumi, kuri nodarbojas ar auto servisa pakalpojumu sniegšanu vai rezerves daļu tirdzniecību, var paplašināt savu klientu loku, atlasot firmas ar noteikta veida autoparku vai arī komersantus, kuri izmanto noteiktas markas automašīnas.

Tāpat arī savu tirgus daļu, pateicoties Klientu atlasēm, var palielināt lauksaimniecības preču tirgotāji, atlasot klientus pēc reģistrētās lauksaimniecības zemes platības vai reģistrētās traktortehnikas.

Datu atlase lauksaimniecības uzņēmumiem

Klientu atlases iespējams pielāgot ikvienas nozares uzņēmumam, ņemot vērā tā esošo klientu loku, attīstības plānus, darbības mērogu un citas prasības.

Lai iegūtu plašāku informāciju, kā tieši Klientu atlases var palīdzēt Jūsu uzņēmumam strādāt veiksmīgāk, sazinieties ar mums, rakstot uz info@lursoft.lv vai zvanot 67844300.

Vairāk par Klientu atlasi

Autors

Lursoft