Blog

Bite. Apgrozījums un peļņa pieaug, klientu skaits palielinās

2015. gada 12. oktobris

2014. gadā Bite Latvija turpināja strauju attīstību. Skarbās konkurences apstākļos uzņēmums saglabājis pozitīvu finanšu un klientu skaita pieaugumu, kamēr konkurenti zaudējuši gan klientus, gan peļņu. 2014. gadā Bites klientu skaits jau pārsniedza 500 000 lietotāju.

Pērn Bite Latvija turpināja kāpināt apgrozījumu, sasniedzot 59,569 milj. Eur un noslēdzot pārskata gadu ar peļņu, kas mērojama ar 4,571 milj. Eur. Tas ir milzīgs solis, ņemot vērā faktu, ka 2013. gadā uzņēmums darbojās ar 876,089 tūkst. Eur lieliem zaudējumiem. Bite Latvija pērn nodarbināja ~200 darbiniekus.

  1. gadā Bite Latvija valsts kopbudžetā veica 6,107 milj.EUR lielus nodokļu maksājumus.

Aizvadītā gada nogalē uzņēmums paziņoja par turpmākajiem attīstības plāniem tīkla tehnoloģiju jomā – 2015. gada sākumā ieviest 4G un 4G+ tīkla tehnoloģiju, lai nodrošinātu klientiem augstākās kvalitātes mobilo internetu.

Kas nosaka Bites panākumus? No vienas puses – reklāmas un produktu / pakalpojumu piedavājums. Visnotaļ asprātīgs, lai gan Bites reklāmas kampaņu vērtējums iedzīvotāju izteikumos svārstās starp amizanti, jokaini, super, masīvi un agresīvi. Paši Bites speciālisti uzsver – Latvijā klientu migrācija starp mobilo sakaru operatoriem ir mazāka nekā citur Eiropā un turpina samazināties. Pēdējos gados konkurences iespaidā mobilo sakaru tirgus ir stabilizējies, pieaugusi kvalitāte, bet cenas kļuvušas izdevīgākas. Pētījumu kompānijas TNS aptaujā, kādēļ privātpersonas vēlas mainīt mobilo operatoru, populārākās atbildes bija: izdevīgāki tarifi, piedāvājumu daudzveidība un tīkla pārklājums.

Autors

Lursoft