Blog

Diāna Rijniece: “Uzņēmēja gēns piemīt abiem dzimumiem”

2015. gada 6. marts

Diāna RijnieceNereti ideja par sava biznesa veidošanu sievietēm rodas līdz ar mazuļa ienākšanu ģimenē. Piemērs tam ir arī Diāna Rijniece ar savu izveidoto zīmolu Happy Ulula, kas piedāvā speciāli bērniem radītas košas cepures, zeķītes, šalles un citus aksesuārus.

Kā stāsta Happy Ulula radītāja Diāna Rijniece, ideja par savu biznesu nākusi līdz ar kļūšanu par mammu, jo vēlējusies savai meitai iegādāties košu, neparastu un priecīgu cepuri, taču tādu Latvijā nav izdevies atrast, tādēļ pieņemts lēmums cepuri radīt pašai.

Vaicāta par sieviešu priekšrocībām biznesā, D. Rijniece skaidro, ka, viņasprāt, sievietēm nav īpaši lielu priekšrocību klasiskajā izpratnē, jo biznesā dzimumam nav nozīmes, piebilstot, ka daudz ko nosaka uzņēmēja gēns, kas piemīt abiem dzimumiem. Zīmola Happy Ulula lolotāja norāda, ka savu biznesu uzsākt nav viegli, jo tas saistīts ar zināmu risku, lai gan visi šķēršļi lielākoties ir paša biznesa veidotāja galvā. “Manuprāt, vienkārši ir jāredz reālā situācija, jāzina savi mērķi un iespējas, tam visam pievienojot arī sapņus, un jālec iekšā pasākumā, kas saucas “savs bizness”, jo bieži vien, ķeroties pie lietas, sākotnējie šķēršļi paši pazūd. Protams, to vietā parādās citi, bet darot arī tos var pārvarēt un saprast, ka daži šķēršļi vienkārši šobrīd ir jāpieņem,” secina Diāna Rijniece.

Tuvākajā laikā Happy Ulula plāno paplašināt savu klientu loku Latvijā, šogad piedāvājot jaunu produktu līniju mazajām dāmām. Happy Ulula plānos ietilpst arī darbības paplašināšana ārvalstīs, tādēļ pavisam nesen atvērts zīmola veikals pasaulē plašākajā oriģinālu un rokām darinātu lietu platformā etsy.com.

Autors

Lursoft