Lursoft news

Latvijas Avīze: Uzlec uz konkurences ecēšām

2014. gada 10. februāris

Sadarbībā ar Lursoft, Latvijas Avīze šodien publicējusi pētījumu par telekomunikāciju nozari Latvijā un Baltijas valstīs.

Pētījumā norādīts, ka tā kā telekomunikāciju nozare vērsta uz iekšējo tirgu, kurā iedzīvotāju skaits samazinās gan migrācijas, gan negatīva dzimstības saldo dēļ, uzņēmumi sākuši vai nu savā starpā “kosties”, vai arī negribīgi apvienoties. Turklāt, nepieaugot iedzīvotāju maksātspējai, īsti nav arī iespēju celt pakalpojumu cenu. Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas apkopotie dati liecina, ka elektronisko sakaru komersantu kopējais apgrozījums valstī ik gadu sarūk.

Lai arī nozares uzņēmumi, publiskojot savas darbības rezultātus, dažādos veidos cenšas uzsvērt savu pārākumu pār konkurentiem ar kādu pozitīvu rādītāju un veiksmīgo darbību kopumā, jāsecina, ka ikviena uzņēmuma finanšu rādītājos var atrast kādu darvas pilīti. Tā, piemēram, “Latvijas Mobilajam telefonam” (LMT) 2013. gadā, saglabājot apgrozījuma apjomu ap 175 miljoniem eiro, samazinājusies peļņa līdz 26 miljoniem eiro (2012. gadā uzņēmuma peļņa bija 39 miljoni eiro).

Pētījuma autores Dace Skreija un Indra Lazdiņa rakstā arī publicējušas sarakstu ar Latvijas un Baltijas lielākajiem telekomunikāciju uzņēmumiem.

Lasīt visu rakstu: http://news.lv/Latvijas_Avize/2014/02/10/uzlec-uz-konkurences-ecesam

Autors

Lursoft